sobota 12. května 2007

Vzpoura nul

Přes noc se má spát, ale někdy to nevyjde. Kvůli fotogalerii na Google (ani nijak zvlášť jsem o ni nestál, jen jsem si chtěl zaexperimentovat, kdyby se mě na to někdo někdy ptal, abych měl dostatek vlastního koření k vaření a nedělal chytrýho nasucho, což v Česku bývá trapnou samozřejmostí) jsem si stáhnul Picasa2, což je pomůcka, která umožní publikovat fotky i naprostýmu idiotovi. Přestože se za tak velikýho idiota nepovažuju ani přes výraznější míru sebekritiky, nainstaloval jsem si tu pomůcku. Ta mi ihned očuchala celej počítač, nalezla v něm obrovská hnízda s obrázkama. Samozřejmě i s videem a asi i muzikou, u obrázků dospěla k číslu okolo 60 000, jenže v tom jsou i textury různých grafických programů i dementní pozadíčka z dílny Microsoftu. Ale číslo to bylo i tak úctyhodné. Prohlídka těch pokladů byla zajímavá, ale nikoliv poučná. Kvůli velikánskýmu nenažranýmu rawovskýmu foťáku se ty „opravdovské skvosty” v PC dlouho neohřejí a mizí na DéVéDéčkách, přesto toho bylo víc než dost. Pak už jen lakonická Pičasí poznámka, že na C: není dostatek místa. Ten program mi neumožní odkládat cache tam kam chci já, on si to podsypává pod prdel podle svýho a až nemůže dejchat, dělá chytrýho. Když jsem si kdysi dělil disk, tak jsem považoval jeho velikost pro pouhý systém za dostatečnou. Pchá. Fakt platí pravidlo, že místa na disku nikdy není dost. Ten můj PC je furt ještě dost dobrej na to abych si postavil nové "dělo", tak jsem použil Partition Magic, abych tomu C: trochu přihodil. Je to celkem bezpečná operace, ale vývojáři-alibisti tě nutí udělat bůtovací disketu a zálohovat data ... Jenže já jsem doma nenašel jedinou disketu, která by šla naformátovat. Z 12 kusů jsem naformátoval jedinou. Tak jsem to risknul, vím, nemá se to a je to riskantní hovadina, ale tentokrát to vyšlo.
- Takže Picasa2 dobrá, ale na hovno
- místo na C: dobrý, ale jen ze začátku
- zkrátím to: všechno jednou bude stát za hovno.


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

já už ani na počítači ani dysketovou mechaniku nemám.
A.