úterý 5. června 2007

Je libo thaiwanské knedlíčky?

公司簡介 · 商品 · 行情資訊 · 交易制度 · 結算業務 · 法令規章 · 統計資料 · 期貨商專區
Jeníček si odletěl služebně na Thaiwan. Mezi Thaiwanem a Amerikou je časoprostorově zastrčené Česko (pro prďochy plus mínus autobus) vzájemně jsme se proskypovali, takže Honzík mi dělal chutě tím, co měl zrovna k večeři - knedlíčky na páře se zázvorem a masiskem a octovosojovou hnědou neuniverzální omáčkou s tečičkou po jídle v podobě manga s ledem. Já jsem mu popisoval, jak mám ještě furt hlad a že půjdu do Ráje na nějakou prasárnu a jeho kamarádka v Americe se zrovna chystala, že vstane k snídani. Objali jsme wwwsítí celej svět, naše jalové informace se nám zjevovaly na obrazovkách rychlostí téměř bleskovou. Skype je frajer a klidně píše i z Číny i do Číny nerozbitě česky diakriticky. Za půl hodiny už jsem se Honzovi (to už měl těsně před čínským večerníčkem) mohl taky pochlubit. Měl jsem k obědu ryze evropské jídlo - holandský řízek nasáklej mogulem až to stříkalo ven z talíře + gulášovou polívku + chleba o dvou kůrkách. V Číně chleba kůrku nemá žádnou. A co v Americe?

2 komentáře:

jaro řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
jaro řekl(a)...

Říká se jim taky jiaozi. Jsou plněný lecčíms, buď se osmahnou nebo dělají v páře, vypadají třeba takhle